Entitats solidàries 2018-01-17T12:33:04+00:00

Entitats locals i internacionals

Entitats locals i internacionals

Dins dels projectes “Visió per a tothom” col·laborem amb diferents entitats locals i internacionals amb la finalitat de generar una xarxa social activa que cobreixi les necessitats de persones que es troben en situació de vulnerabilitat. Any rere any augmenten les nostres col·laboracions amb altres entitats socials amb l’objectiu de recolzar els seus projectes des de l’àmbit sanitari oftalmològic i defensant el dret a la salut universal dels seus usuaris. A més, també cobrim les necessitats visuals i detectem i tractem tots els casos de ceguesa i baixa visió evitable que pateixen persones en situació de pobresa extrema o risc d’exclusió social, d’altres àmbits i serveis socials públics. La majoria d’usuaris o beneficiaris dels projectes “Visió per a tothom”, són nens, joves i dones que procedeixen d’entorns en risc social i requereixen recolzament per part d’entitats socials per fer front a la seva situació.

ENTITATS COL·LABORADORES

Per sumar compromisos a cada ciutat i país on treballem, també comptem amb el recolzament de l’Administració Pública i el suport d’entitats privades que entenen que existeix una responsabilitat social col·lectiva que hem d’assumir conjuntament:

EMPRESES PRIVADES

COL·LABORA AMB NOSALTRES

Si representeu a una entitat i us agradaria col·laborar amb la Fundació, empleneu aquest formulari presentant la vostra entitat i idea de col·laboració i contactarem amb vosaltres al més aviat possible.

COL·LABORA AMB NOSALTRES