< Tornar a notícies

Jornada Zoolidària, dissabte 25 de maig

Un any més, el Zoo de Barcelona i la Fundació Ramon Martí i Bonet han organitzat una jornada solidària perquè puguis gaudir del parc mentre contribueixes a fer possible els projectes de millora de la salut visual d’infants i adults en situació de vulnerabilitat.
Serà el dissabte, 25 de maig de 10 a 19h. T’hi esperem!

Només aquest dia, totes les entrades tenen descompte i a més, una part del preu de l’entrada anirà destinada als projectes de Visió per a Tothom, de la Fundació Ramon Martí i Bonet, per a promoure la salut visual.

Aquests són els preus de les entrades el dissabte 25 de maig:

• Entrada adult: 13,50€, en comptes de 21,40€
  • Entrada infant (menors de 12 anys): 10 €, en comptes de 12,95€

(Promoció limitada a les primeres 2.000 entrades)

A més, ensenyant l’entrada a l’estand de la Fundació Ramon Martí i Bonet, ubicada a la plaça de la Dama del Paraigua, podràs endur-te unes ulleres de sol homologades, per només 3€. I per als més petits, tenim pinta-cares i altres activitats lúdiques, durant tot el dia.

T’informem també que podràs participar en l‘activitat “La visió dels animals”, una ruta guiada per educadors del Zoo, preparada especialment per a la jornada solidària que et permetrà descobrir la importància de la posició dels ulls en els animals carnívors i herbívors, i la dels colors per a les aus.

• Ubicació: Plaça de la Dama del Paraigua
  • Horari:  de 15:00 a 15:40 o de 15:50 a 16:30.

No t’ho perdis!!

Gràcies per contribuir a fer possible una Visió per a Tothom, els projectes de la Fundació Ramon Martí i Bonet per promoure una bona salut visual d’infants i adults.