< Tornar a notícies

La Fundació Ramon Martí i Bonet participa a la 6a Fira d’Economia Social i Solidària de Terrassa

El passat dissabte 27 de novembre al matí, Terrassa va acollir la sisena edició de la Fira d’Economia Social i Solidària. L’esdeveniment, que va ser organitzat pel servei d’Emprenedoria i Economia Social de l’Àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Terrassa, tenia com a objectiu facilitar un espai on mostrar el pes de l’economia social i solidària de la ciutat.

La fira va comptar amb la participació de fins a 52 estands d’empreses i entitats, entre elles la paradeta de Fundació Ramon Martí i Bonet contra la ceguera. Les voluntàries de la fundació van tenir l’oportunitat de donar a conèixer el projecte “Visió per a Tothom” als veïns de la ciutat. Així doncs, van explicar als assistents de la fira la necessitat de vetllar per una assistència oftalmològica en aquelles persones en situació de vulnerabilitat.

Les voluntàries de la Fundació van explicar el projecte “Visió per a Tothom” a la fira d’Economia Social i Solidària de Terrassa a la tinent d’alcalde de l’ajuntament de Terrassa (a la foto) i a totes les persones que es van apropar.

Finalment, la fira també va comptar amb actuacions de música en directe, així com diferents xerrades i tallers que a càrrec d’entitats socials d’arreu del territori.