< Tornar a notícies

NOVA JORNADA SOLIDÀRIA AL TIBIDABO

EL PROPER DISSABTE 9 DE JULIOL, LA FUNDACIÓ RAMON MARTÍ I BONET CONTRA LA CEGUERA PORTARÀ A TERME LA PRIMERA JORNADA SOLIDÀRIA AL PARC D’ATRACCIONS DEL TIBIDABO PER RECAPTAR FONS PEL PROJECTE ” VISIÓ PER A TOTHOM A CATALUNYA”

L’objectiu de la festa és recaptar fons pel projecte Visió per a tothom a Catalunya i donar a conèixer la tasca que portem a terme amb diferents entitats locals de la ciutat de Barcelona i rodalies. Volem arribar a més gent i seguir treballant per garantir el dret a la salut visual d’infants i adults que es troben en una situació de vulnerabilitat o exclusió social.

Amb cada entrada al Tibidabo, s’entregaran unes ulleres #visióperatothom solidàries que seran la manera directa i compromesa de col·laborar amb el projecte.

La Jornada Solidària oferirà descomptes i ulleres solidàries per les primeres 2.500 persones:

10,30€ per menors de 120 cm : inclou entrada al parc d’atraccions i ulleres de sol.

20€ per majors de 120 cm: inclou entrada al parc d’atraccions i ulleres de sol.*

*8,50€ de descompte sobre la tarifa vigent 28,50€ (a partir de 120cm)

No et perdis la jornada i vine a col·laborar! Podràs gaudir del parc, endur-te les nostres ulleres i sobretot, ajudar-nos a seguir treballant per garantir una salut visual i un futur digne per a tothom!

Sigues solidari, vine al Tibidabo el 9 de juliol i fes-te amb unes ulleres #visióperatothom!