NOU CONVENI AMB KALEOS

2021-03-19T09:50:12+00:00 març 19, 2021|Categories: Fundació RMB|

La Fundació Ramon Martí i Bonet ha articulat un conveni amb l’empresa dissenyadora d’ulleres, Kaleos, amb l’objectiu que sigui la proveïdora de les muntures necessàries per atendre als usuaris i usuàries de la Fundació durant el mes de febrer.

Kaleos ha fet una donació a la Fundació de 350 muntures i de 350 fundes, que ha servit perquè els usuaris de la fundació, persones que es troben en una situació de vulnerabilitat, hagin pogut revisar la seva visió i hagin pogut adquirir unes ulleres noves graduades a un preu molt assequible.

L’empresa Kaleos, comparteix el compromís social que té la Fundació Ramon Martí i Bonet contra la ceguera; posar en marxa iniciatives que millorin la qualitat de vida de les persones vulnerables que tinguin problemes de visió i que tinguin dificultats per poder accedir a unes ulleres.

Deixa Un Comentari