APORTACIÓ DE #REDSOLIDARIA DE BANKIA AL PROJECTE VISIÓ PER A TOTHOM A CATALUNYA

2018-01-17T12:27:27+00:00 març 27, 2017|Categories: Fundació RMB|Tags: |
  • APORTACIÓ DE #REDSOLIDARIA DE BANKIA AL PROJECTE VISIÓ PER A TOTHOM A CATALUNYA

#REDSOLIDARIA, APORTACIÓ SOLIDÀRIA DE BANKIA PEL PROJECTE ” VISIÓ PER A TOTHOM A CATALUNYA “

Per aconseguir realitzar tots els projectes, a la fundació comptem amb socis, col·laboradors i entitats públiques i privades que ens donen suport a nivell humà i econòmic.

Són peces fonamentals de l’engranatge social, atès que sense ells no podríem ajudar ni arribar a tantes persones.

Volem agrair la generosa aportació de Bankia de més de 4.500 € que ens ha permès poder posar ulleres als usuaris de la Fundació dins el projecte #visióperatothomaCatalunya durant l’any 2016.

En Acción Bankia amb el seu projecte #RedSolidaria ajuda a créixer i mantenir projectes socials com el nostre! Gràcies!

Deixa Un Comentari