A reveure, estimada Mª Cruz

2021-11-02T09:07:29+00:00 octubre 15, 2021|Categories: Fundació RMB|

Mª Cruz, amiga i companya!

La teva marxa ens ha deixat a tots els que t’estimem amb un gran sentiment d’orfandat i tristor.

La Fundació i la tasca que hi fem no seran el mateix sense tu. Són molts anys compartint la teva força, la teva jovialitat, aquella energia que ens transmeties a totes… També les teves esbroncades quan quelcom no t’agradava, quan no quadrava la caixa… esbroncades que, això sí, sempre acabaven amb abraçades.

Recordo com t’emocionaven les imatges dels infants de l’Índia que ens enviava la Mercè. I les imatges dels infants de l’Àfrica de la Dra. Viñas, o les dels infants d’aquí… Recordo també les ganes que posaves en els rastrejos visuals i quan venies carregada de joguines i llaminadures pels petits del Senegal operats aquí. De tot això, se’n diu solidaritat.

Has estat una bona mare, i també una bona àvia. Només calia veure l’orgull amb què parlaves de la teva família, dels teus fills, de les teves nores, i no diguem com n’estaves de cofada quan ens ensenyaves les teves netes.

Has estat una molt bona persona, i també una gran amiga. Ara ens consola pensar que ja ets al cel, al costat de l’home de la teva vida, en Salva, i al costat de tots els éssers de llum que t’estimen, i que sens dubte, t’acolliran.

Ara, ja ets una autèntica “flama viva”, com Vicenç Ferrer anomenava a les persones que ajudaven els més desfavorits. Que totes aquestes flames il·luminin el teu camí, i que des d’allà on siguis, vetllis per tots els que t’estimem i ens ajudis a seguir endavant.

Molta pau, molta llum i molt d’amor. I no, no et diem adeu, sinó a reveure, estimada Mª Cruz.

Deixa Un Comentari